ZOPO 3/341/05
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Zamawiający: Wójt Gminy w Krasocinie
ul. Macierzy Szkolnej 1
29-105 Krasocin
ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60 000 EURO na:
"Remont dachu Szkoły Podstawowej
w Cieślach."
Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 10 zł (brutto) można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, pok. nr 12.
Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje:
a) Remont dachu o powierzchni 180 m2 z wymianą pokrycia dachowego z blachy falistej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: zamówienie należy zrealizować do 15.08. 2005 r.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wadium: nie wymagane
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
jedynym kryterium wyboru jest - cena - 100 %
Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie (pokój nr 8) Urzędu Gminy w Krasocinie, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, do dnia 20.06.2005 r. do godz. 1030.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, w sali posiedzeń (pokój nr 2) w dniu 20.06.2005 r. o godz. 1030.
Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
Marian Robak – kierownik ZOPO , tel. 3917026 wew.108
w dni pracy urzędu, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1600 .
Wójt Gminy Krasocin
Józef Siwek
Krasocin, dn. 2005-05-23
|