PPiB-I-341/13/05 OGŁOSZENIE O PRZETARGU Zamawiający: Gmina Krasocin. ul. Macierzy Szkolnej 1 29-105 Krasocin ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60 000 EURO na: Remont dróg gminnych w 2006r – nawierzchnie kamienne. Kod CPV: 45.23.32.00-1 Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 10,00zł brutto można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, pok. nr 17. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ Wykonanie remontu dróg gminnych polegający na wykonaniu nawierzchni kamiennych na drogach gruntowych i słabo utwardzonych oraz wyrównanie istniejących dróg na terenie Gminy Krasocin. Zamówienie obejmuje: - zakup i transport kruszywa mineralnego łamanego niesort o frakcji 0-16mm, - wbudowanie w/w kruszywa na wskazane przez Zamawiającego drogi na terenie gminy Krasocin, - usługi równiarką. 2/ Zamówienie obejmuje wykonanie remontu dróg w miejscowościach: a) Ostrów; b) Sułków; c) Niwiska Krasocińskie; d) Wyszyce oraz w innych miejscowościach w miarę posiadanych środków finansowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2006r. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - złożenie przez oferenta oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - złożenie przez oferenta dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt.IX SIWZ. - Wykazanie przez oferenta doświadczenia zawodowego polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z referencjami potwierdzającymi, że w/w robota została należycie wykonana. Kwota, o której wyżej mowa może być wynikiem zarówno jednej umowy jak również może być sumą wszystkich umów na roboty o takim charakterze (zakup, transport i wbudowanie kruszywa) zawartych w jednym roku rozliczeniowym. - Posiadanie polisy OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. - Posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Wadium – 4.000,00zł /słownie: cztery tysiące zł/. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: jedynym kryterium wyboru jest - cena - 100 % Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie (pokój nr 8) Urzędu Gminy w Krasocinie, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, do dnia 30.01.2006 r. do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Krasocin, Termin związania ofertą - 60 dni od terminu składania ofert. Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: P. Dariusz Klimczyk, P. Grzegorz Dyksiński - pok. nr 17, tel. /041/ 3917026 w. 122 i 121 Kontakt z w/w pracownikami: w dni pracy urzędu, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1600 . Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 2005-12-06 Wójt Gminy Krasocin Józef Siwek Krasocin, dn. 06.12.2005r. |