Krasocin, dnia 4 lipca 2012 roku
URZĄD GMINY W KRASOCINIE
ul. Macierzy Szkolnej1, 29-105 Krasocin
OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO
ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO –pełny etat
1. Wymagania niezbędne:
1.1. Obywatelstwo polskie.
1.2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z
pełni praw publicznych.
1.3. Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
urzędniczym.
1.4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
1.5. Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.
1.6. Co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku
urzędniczym w samorządzie gminnym lub
powiatowym lub wojewódzkim, służbie cywilnej, urzędach państwowych, w służbie
zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych.
1.7. Dobra znajomość prawa samorządowego, KPA, prawa o aktach stanu
cywilnego.
1.8. Dobra znajomość obsługi komputera.
1.9. Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
2.1. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, inicjatywa i
operatywność.
2.2. Komunikatywność i umiejętność negocjacji, umiejętność kierowania
zespołem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Z-cy Kierownika USC:
3.1. Prowadzenie wszystkich spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego a
w szczególności:
3.1.1. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego i skorowidzów urodzeń, małżeństw
i zgonów oraz dokumentacji zbiorczej tych akt.
3.1.2. Sporządzanie aktów: urodzeń, zgonów i małżeństw oraz rejestrów
pomocniczych do tych akt.
3.1.3. Odtwarzanie i ustalenie treści aktu stanu cywilnego oraz wydawanie
wypisów i zaświadczeń ze wszystkich prowadzonych ksiąg.
3.1.4. Przyjmowanie oświadczeń o: braku przeszkód do zawarcia małżeństwa,
wstąpieniu w
związek małżeński, wyborze nazwiska małżonków i dzieci, uznaniu dziecka i
nadaniu nazwiska.
3.1.5. Prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w sprawach
rejestracji stanu cywilnego.
3.1.6. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z rejestracją
stanu cywilnego w tym z polskimi placówkami dyplomatycznymi za granicą i
placówkami obcych państw w Polsce.
3.1.7. Prowadzenie dokumentacji w sprawach zmian, ustalenia pisowni i
brzmienia imienia i nazwiska.
3.2. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności
wyłączających zawarcie małżeństwa oraz zaświadczeń o zdolności prawnej do
zawarcia związku małżeńskiego za granicą.
3.3 Inne zlecone przez Kierownika Jednostki.
4. Wymagane dokumenty:
4.1. Kwestionariusz osobowy.
4.2. Życiorys (CV) oraz list motywacyjny.
4.3. Kopia dowodu osobistego.
4.4. Kopia dyplomu ukończenia studiów o kierunku prawniczym lub
administracyjnym, oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach.
4.5. Dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy, inne).
4.6. Zaświadczenie z KRK lub oświadczenie kandydata złożone pod
odpowiedzialnością karną dotyczące spełnienia wymagań wskazanych w punktach 1d
i 1 i ogłoszenia.
4.7. Zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie potwierdzające brak
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
4.8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji – zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r o ochronie
danych osobowych (Dz.U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 ze zmianami ), oraz ustawą z
dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr
223, poz.1458),
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Krasocinie , lub pocztą na adres:
Urząd Gminy w Krasocinie ul. Macierzy Szkolnej 1,
29-105 Krasocin z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika
USC”
Termin składania dokumentów upływa 20 lipca 2012 roku o godz.1600.
(decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacji o naborze udziela Pan Paweł
Włodarski –Kierownik USC Krasocin
pod nr tel. (041) 3917026 w. 103.
Informacja o wynikach wstępnej selekcji (analiza złożonych dokumentów) wraz z informacją o miejscu rozmowy kwalifikacyjnej będzie skierowana indywidualnie do zainteresowanych. Informacja o wyborze osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.krasocin.eobip.pl, oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Krasocinie.
Z-ca WÓJTA
/-/Jacek Sienkiewicz