Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY KRASOCIN

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY KRASOCIN

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Krasocin


2012-07-04
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO W KRASOCINIE - PEŁNY ETAT

Krasocin,  dnia 4 lipca 2012 roku

URZĄD GMINY W KRASOCINIE
ul. Macierzy Szkolnej1, 29-105 Krasocin

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO –pełny etat

 1. Wymagania niezbędne:
 1.1. Obywatelstwo polskie.
 1.2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
 1.3. Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
 1.4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
 1.5. Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.

 1.6. Co najmniej  5 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w samorządzie   gminnym lub powiatowym lub wojewódzkim, służbie cywilnej, urzędach państwowych, w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych.

 1.7. Dobra znajomość prawa samorządowego, KPA, prawa o aktach stanu  cywilnego.
 1.8. Dobra znajomość obsługi komputera.
 1.9. Nieposzlakowana opinia.

 2. Wymagania dodatkowe:
 2.1. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, inicjatywa i operatywność.
 2.2. Komunikatywność i umiejętność negocjacji, umiejętność kierowania zespołem.

 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Z-cy Kierownika USC:
 3.1. Prowadzenie wszystkich spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego a w szczególności:
 3.1.1. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego i skorowidzów urodzeń, małżeństw i zgonów oraz dokumentacji zbiorczej tych akt.
 3.1.2. Sporządzanie aktów: urodzeń, zgonów i małżeństw oraz rejestrów pomocniczych do tych akt.
 3.1.3. Odtwarzanie i ustalenie treści aktu stanu cywilnego oraz wydawanie wypisów i zaświadczeń ze wszystkich prowadzonych ksiąg.
 3.1.4. Przyjmowanie oświadczeń o: braku przeszkód do zawarcia małżeństwa, wstąpieniu w
związek małżeński, wyborze nazwiska małżonków i dzieci, uznaniu dziecka i nadaniu nazwiska.
 3.1.5. Prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w sprawach rejestracji stanu cywilnego.
 3.1.6. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z rejestracją stanu cywilnego w tym z polskimi placówkami dyplomatycznymi za granicą i placówkami obcych państw w Polsce.
 3.1.7. Prowadzenie dokumentacji w sprawach zmian, ustalenia pisowni i brzmienia imienia i nazwiska.
 3.2. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa oraz zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą.

3.3 Inne zlecone przez Kierownika Jednostki.

 4. Wymagane dokumenty:
 4.1. Kwestionariusz osobowy.
 4.2. Życiorys (CV) oraz list motywacyjny.
 4.3. Kopia dowodu osobistego.
 4.4. Kopia dyplomu ukończenia studiów o kierunku prawniczym lub administracyjnym, oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 4.5. Dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy, inne).
 4.6. Zaświadczenie z KRK lub oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną dotyczące spełnienia wymagań wskazanych w punktach 1d i 1 i ogłoszenia.
 4.7. Zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
 4.8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 ze zmianami ), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz.1458),

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Krasocinie , lub pocztą na adres:  Urząd Gminy w Krasocinie ul. Macierzy Szkolnej 1,
29-105 Krasocin z dopiskiem
„Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika USC”
Termin składania dokumentów upływa  20 lipca 2012 roku o godz.1600.
(decyduje data wpływu do Urzędu).

 Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacji o naborze udziela Pan Paweł Włodarski –Kierownik USC Krasocin  
pod nr tel. (041) 3917026  w. 103.

Informacja o wynikach wstępnej selekcji (analiza złożonych dokumentów)  wraz z informacją o miejscu rozmowy kwalifikacyjnej będzie skierowana indywidualnie do zainteresowanych. Informacja o wyborze osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.krasocin.eobip.pl,  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Krasocinie.



Z-ca WÓJTA

/-/Jacek Sienkiewicz

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2020-08-31 16:39:16, zmian dokonał(a): Przemysław Hyski

WCAG 2.0 (Level AA)