2011-03-07
Zawiadomienie - Obwieszczenie
Krasocin, 07.03.2011r.
PPiB. 6733.1.2011
Zawiadomienie – Obwieszczenie
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) zawiadamiam, że zostały zgromadzone dokumenty, materiały i dowody w toczącym się postępowaniu administracyjnym w sprawie z wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego złożonego przez : Pana Łukasza Miśkowca pracownika firmy „SUMAX” Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dzielskiego 2, 31-465 Kraków, działającego w imieniu:
Gminy Krasocin, 29-105 Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, w sprawie o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie obiektu liniowego o funkcji publicznej tj.
„Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków, średnica kolektora tłocznego ø 63 mm, średnica kolektora grawitacyjnego ø 200 mm, przepompownia wykonana z kręgów betonowych ø 1000 mm” przewidzianej do realizacji na gruntach miejscowości Nowy Dwór: działki nr ewid. gruntu: 300/1, 311, 315.
Informuję, że stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych w sprawie dowodów, materiałów i żądań.
W związku z powyższym, na podstawie art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że ze zgromadzonymi materiałami dotyczącymi powyższej sprawy można zapoznać się w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia w Urzędzie Gminy w Krasocinie pok. Nr 18 w godzinach od 8.00-16.00, w dniach od poniedziałku do piątku.
Po zapoznaniu się ze zgromadzonymi materiałem dowodowym strona może zgłosić żądanie przeprowadzenia dodatkowych dowodów, mogących mieć znaczenie w sprawie.
Wójt
Ireneusz Gliściński
- Podmiot udostępniający:
-
Urząd Gminy w Krasocinie
- Informację wytworzył:
- Wiesława Kowalczyk
- Informację wprowadził:
- Krzysztof Nyga
- Data wytworzenia:
- 2011-03-07
- Data publikacji:
- 2011-03-07
- Data ostatniej zmiany:
- 2011-03-10